Reglamento de la Defensoria de la Ciudadanía
Consulta pública previa para la redacció del Reglamento de la Defensoría de la Ciudadanía
Major coneixement per part de la ciutadania
Les millores que pugui tenir el reglament del Síndic no serviran de res si la ciutadania no en coneix la figura i les seves funcions. Per tant cal que es facin accions específiques, a curt i llarg termini, per anar augmentant el coneixement ciutadà:
- Aquells tràmits tals com multes, requeriments o queixes haurien d'incorporar en algun lloc informació sobre la figura del Síndic i la via per contactar-hi.
- Garantir una oficina d'atenció del Síndic, on pugui desenvolupar físicament la seva feina, atendre a la ciutadania i rebre suport administratiu.
- A part de l'oficina d'atenció, el Síndic hauria de poder fer sessions d'atenció presencial descentralitzades, aprofintant els equipaments municipals existents com els centres cívics. Fins i tot es podrien habilitar carpes informatives, tal i com es fa amb els pressupostos participatius, per tal de personar-se en llocs concorreguts.
Reportar contenido inapropiado
Este contenido no es apropiado?
0 comentarios
Deja tu comentario
Inicia sesión con tu cuenta o regístrate para añadir tu comentario.
Cargando los comentarios ...