Aquest lloc web fa servir cookies pròpies i de tercers per millorar l’experiència de navegació, i oferir continguts i serveis d’interès. En continuar la navegació entenem que acceptes la nostra política de cookies. Per a més informació consulta aquí.
1 comentari
Hauria de ser la prioritat número 1 en una ciutat on la majoria de trajectes en vehicle privat de casa-feina són de menys de 2 km i perfectament assumibles en bicicleta. Ideal per atraure nous usuaris que no volen fer l'esforç econòmic de comprar-se una bicicleta elèctrica/patinet i que no tenen espai a casa o a la feina on deixar-los.
Més de 50 ciutats arreu de l'Estat ja en tenen, amb una inversió molt menor als 1,5 M del pressupost participatiu de Mataró. El pendent i la poca població no són excusa: moltes ciutats amb sistemes de bicicleta pública com Girona, Logronyo, ciutats gallegues, Boadilla del Monte.... tenen més pendent que Mataró, són menys poblades i menys denses i, així i tot, són sistemes d'èxit que funcionen amb molta demanda des del minut 1.
Carregant els comentaris ...