Consell Municipal de Consum
Òrgan de participació en l'àmbit de consum
Canvis a "Sessió ordinària"
Mode de vista de comparació:
Vista HTML:
Descripció
-
-{"ca"=>"
Ordre del dia:
- Aprovar, si s'escau, l'acta de la sessió anterior.
- Les actuacions de l’OMIC durant la declaració de l’estat d’alarma: Problemàtiques detectades en les relacions de consum provocades per la Covid-19.
- La nova mirada de l’OMIC en l’atenció a les persones consumidores: El programa transversal de lluita contra les desigualtats en les relacions de consum.
- Nou Conveni amb el Ministerio de Consumo i l’Agència Catalana del Consum, per fomentar la Junta Arbitral de Consum de Mataró.
- Precs i preguntes.
Orden del día:
- Aprobar, si cabe, la acta de la sesión anterior.
- Las actuaciones de la OMIC durante la declaración del estado de alarma: Problemas detectados en las relaciones de consumo provocadas por la Covid-19.
- La nueva mirada de la OMIC en la atención a las personas consumidoras: El programa transversal de lucha contra las desigualdades en las relaciones de consumo.
- Nuevo Convenio con el Ministerio de Consumo y la Agència Catalana del Consum, para fomentar la Junta Arbitral de Consum de Mataró.
- Ruegos y preguntas.
-
+{"ca"=>"
Ordre del dia:
- Aprovar, si s'escau, l'acta de la sessió anterior.
- Les actuacions de l’OMIC durant la declaració de l’estat d’alarma: Problemàtiques detectades en les relacions de consum provocades per la Covid-19.
- La nova mirada de l’OMIC en l’atenció a les persones consumidores: El programa transversal de lluita contra les desigualtats en les relacions de consum.
- Nou Conveni amb el Ministerio de Consumo i l’Agència Catalana del Consum, per fomentar la Junta Arbitral de Consum de Mataró.
- Precs i preguntes.
Orden del día:
- Aprobar, si cabe, la acta de la sesión anterior.
- Las actuaciones de la OMIC durante la declaración del estado de alarma: Problemas detectados en las relaciones de consumo provocadas por la Covid-19.
- La nueva mirada de la OMIC en la atención a las personas consumidoras: El programa transversal de lucha contra las desigualdades en las relaciones de consumo.
- Nuevo Convenio con el Ministerio de Consumo y la Agència Catalana del Consum, para fomentar la Junta Arbitral de Consum de Mataró.
- Ruegos y preguntas.
Autoria de la versió
Versió creada el
25/05/2021 11:47