Reglament de la Defensoria de la Ciutadania
Consulta pública prèvia per a la redacció del Reglament de la Defensoria de la Ciutadania
Major coneixement per part de la ciutadania
Les millores que pugui tenir el reglament del Síndic no serviran de res si la ciutadania no en coneix la figura i les seves funcions. Per tant cal que es facin accions específiques, a curt i llarg termini, per anar augmentant el coneixement ciutadà:
- Aquells tràmits tals com multes, requeriments o queixes haurien d'incorporar en algun lloc informació sobre la figura del Síndic i la via per contactar-hi.
- Garantir una oficina d'atenció del Síndic, on pugui desenvolupar físicament la seva feina, atendre a la ciutadania i rebre suport administratiu.
- A part de l'oficina d'atenció, el Síndic hauria de poder fer sessions d'atenció presencial descentralitzades, aprofintant els equipaments municipals existents com els centres cívics. Fins i tot es podrien habilitar carpes informatives, tal i com es fa amb els pressupostos participatius, per tal de personar-se en llocs concorreguts.
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
0 comentaris
Deixa el teu comentari
Inicia la sessió amb el teu compte o registra't per afegir el teu comentari.
Carregant els comentaris ...