Reglament de la Defensoria de la Ciutadania
Consulta pública prèvia per a la redacció del Reglament de la Defensoria de la Ciutadania
Canvis a "Major coneixement per part de la ciutadania"
Mode de vista de comparació:
Títol
- +Major coneixement per part de la ciutadania
Cos
- +Les millores que pugui tenir el reglament del Síndic no serviran de res si la ciutadania no en coneix la figura i les seves funcions. Per tant cal que es facin accions específiques, a curt i llarg termini, per anar augmentant el coneixement ciutadà:
- +- Aquells tràmits tals com multes, requeriments o queixes haurien d'incorporar en algun lloc informació sobre la figura del Síndic i la via per contactar-hi.
- +- Garantir una oficina d'atenció del Síndic, on pugui desenvolupar físicament la seva feina, atendre a la ciutadania i rebre suport administratiu.
- +- A part de l'oficina d'atenció, el Síndic hauria de poder fer sessions d'atenció presencial descentralitzades, aprofintant els equipaments municipals existents com els centres cívics. Fins i tot es podrien habilitar carpes informatives, tal i com es fa amb els pressupostos participatius, per tal de personar-se en llocs concorreguts.
Autora de la versió
Versió creada a
24/10/2022 09:41