Pressupostos participatius 2023-2024
#DecidimPressupostMataró2022 Què faries a Mataró amb 1,5 M d'euros?
Habilitació d'aparcaments gratuïts
Acceptades
Habilitar espais que ara mateix no s'estan utilitzant com aparcaments gratuïts. Amb la creació del carril bici, molts aparcaments han desaparegut. Els ciutadans necessitem aparcar en algun lloc, especialment al centre per revifar-lo, però als barris també.
Aquesta proposta ha estat acceptada perquè:
Ha aconseguit els 75 suports necessaris per superar la fase de suports (82 suports aconseguits).
Imatge dels suports a la proposta en el moment de tancar la fase de suports:
Proposta vinculada a aquests projectes:
Llistat d'adhesions
i 19 persones més
(veure més)
(veure menys)
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
8 comentaris
Una proposta en contra del progrés de la ciutat i en la direcció oposada als consensos de sostenibilitat i emergència climàtica arribats a tots els països europeus desenvolupats.
L'administració no hauria de donar suport a iniciatives a favor de la privatització del poc espai públic que tenim amb l'aparcament (i abandonament) de béns privats (i contaminants) com són els vehicles privats. Més espai pel verd, més espai per caminar, més espai per a la mobilitat sostenible i, en definitiva, més salut.
No a la zona blanca, que prolifera l'abandonament del vehicle privat durant setmanes/mesos en una mateixa plaça, sí a la zona verda/blava per incentivar la rotació. Sí al fet que cadascú es pagui l'aparcament del seu vehicle privat i no a haver-ho de pagar entre tots i amb la salut de tots.
"Como alcalde, no tengo la obligación de buscarle a nadie donde aparcar su coche". (Miguel Anxo, alcalde de Pontevedra. Ciutat model arreu del món per la seva transformació urbana).
Estic d'acord amb Marc.
Ja hi ha estacionaments plens de cotxes que no es mouen durant setmanes. No cal millorar les zones de pàrquing.
The administration should not support initiatives in favor of the privatization of the little public space we have with the parking (and abandonment) of private (and polluting) goods such as private vehicles. More space for green, more space for walking, more space for sustainable mobility and, ultimately, more health. flagle
El tema de la sostenibilitat i no utilització del vehicle privat està molt bé, a no ser que visquis en un barri dalt d'un turó, sense comerços, i hagis de fer la compra setmanal a peu o en transport públic. La rotació es pot controlar d'altres maneres que no siguin pagar i pagar.
No hay derecho tener que pagar zonas de pago día tras día por el hecho de vivir en el centro. No todo el mundo podemos permitirnos un parquing debajo de nuestras casas. Propuesta muy necesaria
Deixa el teu comentari
Inicia la sessió amb el teu compte o registra't per afegir el teu comentari.
Carregant els comentaris ...